Wednesday 23 February 2011

Φιογκακια με τόνο





Yesssss!!!
I m back!!!

Μετά απο βολταράκι στο Κουμ Καπί και καθήμενη ετσι ωστε ο ήλιος να πέφτει πάνω μου αναρωτιόμουν τι να μαγειρεψω που να ειναι γρηγορο, ευκολο .

Πάντα οταν δεν εχω ιδεα του τι να φτιάξω,βάζω τα λαχανικα πάνω στο παγκο της κουζίνας,ανοιγω το ντουλάπι και ξεκινώ.

Πραγματα που παντα εχω στο σπιτι ειναι καροτα ,κολοκυθάκια,πιπεριες διαφορες φλασκιες,πιπεριες κοκκινες κερατο,ανιθο-μαιντανο διοσμο-σέλινο,λαχανο,πατατες κρεμμυδι,σκόρδο.

Μια φρεσκια,μιας και σημερα την εκανα,απιστευτη δικια μου συνταγη

Θα χρειαστείτε:

  • 2 μετρια καροτα τριμμένα στο χοντρο τρίφτη
  • 2 μετριες σκελίδες σκόρδου ψιλοκομμένες
  • μια πιπερια κόκκινη κέρατο ψιλοκομ
  • μια πρασινη πιπερια φλασκι ψιλοκομ
  • 1 κουτακι τονο σε νερο
  • 2 κουταλιες αγουρολαδο
  • πιπερι
  • 3ις κουταλιες σογια σως (οποτε προσοχη στο αλάτι)
  • 1 κουταλια βοτκα
  • μισο κουτακι κονκασε ντοματας
  • μισο ματσακι ψιλοκομ ανιθο
  • 1 ποτηρακι κρασι λευκο
  • λιγο ξυλακι κανελας (προαιρετικά)
  • θυμάρι (πάει τρελά στο τόνο)
  • Φιογκακια ή οποιο αλλο ζυμαρικό θέλετε
Ελπίζω να θυμαμαι τι εκανα και την διαδικασία γιατι πάντα οποτε κανω κατι καινουργιο ποτέ δεν εχω χαρτι και στηλό να τα γραφω.
Οπότε εχουμε και λέμε...


Κάνουμε τις διαδικασίες για να βράσουμε τα φιογκάκια.

Σε ενα αντικολλητικό τηγάνι εβαλα το λαδακι,φετινης σοδειάς περικαλώ,εριξα τα λαχανικουλια + το σκορδακι.Αφου τα σωτάρετε λίγο,προσοχη όχι τσιγαρισμα,ριχνετε τον τόνο και την σογια ,οταν απορροφήθηκε απο τα λαχανικα ,έριξα το κρασακι.Τα αφησα να χοχλάσουν λιγο μεχρι να εξατμιστεί το αλκοολ.Εριξα μετα το κονκασε συμπληρώνοντας με νεράκι,το ξυλάκι κανελας,το πιπερακι,θυμάρι και ανακάτεψα.Μολις πηρε βραση και αρχισε να πήζει σκεφτηκα δεν ρίχνω και λίγη βότκα (πολυ καλή η σκέψη μου) όπως και εκανα.Για το τελος εριξα απο πανω το ψιλοκομμένο ανιθο και αφου ανακάτεψα εκλεισα το μάτι της κουζίνας .

Εν τω μεταξύ τα φιογκακια ειχαν βράσει,τα σούρωσα,τα γυρισα στην κατσαρολα και από πάνω εριξα την σαλτσα αυτη.Ανακάτεψα καλά τα υλικα με τα φιογκάκια,εχοντας την κατσαρόλα στο ζεστο αλλα κλειστο μάτο της κουζινας εκλεισα το καπάκι αφησα να απορροφήσουν λίγο απο την θαυμάσια σαλτσουλα και ......η εικονα τα λέει όλα.
Νοστιμότατο σε σημείο να απορώ μαζί μου για την εφευρετικότητα μου.

Γρηγορο και ευκολο φαγητο , βεβαια θα πειραματιστώ και άλλο χεχεχε!!!


No comments:

Post a Comment